Bob Dylan

Wszystko co dotyczy szeroko pojętego działu muzyki, innych zespołów itp.

Moderator: Mod's Team

ODPOWIEDZ
KondZik

Bob Dylan

Post autor: KondZik »

Bob Dylan

Słucha ktoś ? Słuchał ?
:)
Geminiman019

Post autor: Geminiman019 »

Na swoim odtwarzaczu mp3 mam jedną jego piosenkę. Jest to utwór Not Dark Yet z wydanej w 1997 roku płyty Time Out of Mind. Bob Dylan ma przepity głos niczym stary kozioł i dlatego lepiej mi się słucha głębokiej chrypy jego rywala z Kanady, czyli Leonarda Cohena. Zresztą Cohena i Dylana łączy kilka rzeczy (oboje są Żydami i nagrywają dla wytwórni Columbia należącej do Sony Music). PS: A co myślicie o wydanej w ubiegłym roku płycie Tempest, która zbiegła się z półwieczem jego działalności artystycznej.
KondZik

Mnie zawsze zastanawia poziom jego gry na harmonijce, jak dobry jest.
Nie znam się na tyle, żeby oceniać. Nie wiem czy ktoś u nas zna się na tym instrumencie :)

ps. Co do utworów to chyba każdy zna Knockin', Blowin' on the wind, Watchtower, Like a Rolling Stone itd :)
Awatar użytkownika
prezes1
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Ulubiona płyta: These Days i NJ

Post autor: prezes1 »

Ja słuchałem. Oczywiście wszystkie hity znam. Ale z amerykańskich bardów jestem fanem Bruce'a Springsteena i Toma Petty'ego. Ich słucham do dnia dzisiejszego. Bruce też świetnie gra na harmonijce...
"Opinions are like assholes...Everybody has one!"
Geminiman019